Verzending

Op deze pagina vind je alle informatie over de verzending van de webshop bestellingen.

De pakketjes worden via onze partner PostNL opgestuurd naar het adres dat je hebt opgegeven in je account of tijdens je bestelling.

Om een bestelling te plaatsen op onze website hanteren wij een minimale bestelwaarde van €25,-. Bestellingen onder de €25,- kunnen wij niet accepteren vanwege de hoge administratie en verwerkingskosten.
De bestelwaarde is inclusief de verzendkosten van €5,99. Dus een bestelling plaatsen met een waarde van €19,01 is wel mogelijk.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Ja zeker! Je kan tijdens het afronden van je bestelling een ander afleveradres opgeven dan je factuuradres. Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen in onze kookwinkel Gouda en Alphen aan den Rijn. De minimale bestelwaarde is hierbij niet van toepassing.

Woerdman Kookkado hanteert voor de verzending van jouw items één vast tarief van €5,99. Boven de €50,- zijn de verzendkosten gratis!

Voor bestellingen naar België, Luxemburg en Duitsland zijn de verzendkosten standaard €9,-. Boven de €75,- zijn de verzendkosten gratis. 

Vragen over uw levering? Graag even mailen naar woodie@xs4all.nl

Hoelang duurt het voordat mij pakketje bij mij thuis is? 

Woerdman zal zich inspannen om de bestelde items binnen 2-3 werkdagen na de orderbevestiging en de noodzakelijke ontvangst van betaling, op het afleveradres af te leveren.


Bij een bestelling waar een pre-order bij zit, wordt de order pas compleet verstuurd wanneer de pre-order ook binnen is. Mocht u de rest van uw order al willen ontvangen, dan graag een mailtje sturen naar info@woerdmankookkado.nl

De kosten voor de verzendkosten komen dan wel voor uw rekening.

Alle artikelen worden zorgvuldig ingepakt in onze kookwinkel. Vooral bij breekbare artikelen zoals servies, glaswerk en ovenschalen wordt er bubbel plastic en extra karton gebruikt. Daarnaast staat er duidelijk op de verpakkingen dat het een breekbaar pakket is.
Wij vinden het belangrijk om maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Hierdoor proberen we zoveel mogelijk verzendmateriaal te hergebruiken als het maar niet ten koste gaat van de kwaliteit.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, hoe nu te handelen?
Als u uw pakket niet heeft ontvangen, maar deze volgens de track and trace wel bezorgd is, dan ontvangen wij binnen 7 dagen graag een email, zodat wij bij onze vervoerder een onderzoek kunnen starten. Helaas kunnen wij na de 7 dagen niks meer voor u betekenen.